mandag 10. januar 2011

Morgenstund har gull i munn

Det er herlig å våkne uthvilt tidlig på morgenen av verdens fineste kjærestemann som serverer te på senga. Deilig å sløve litt under dyna mens tekoppen nytes, før en må oppe og hoppe.  En kjapp frokost, og så en ny kopp te etter at gutta mine har dratt på jobb.



Dette var en kopp Anti-aging tea, som min datter har kjøpt til meg i København. Den hadde en liten rosenknopp, som sikkert hindrer alderen i å innta kroppen min :-)
Neste post på programmet er ei treningsøkt hos fysioterapeuten min, før dagens arbeidsdag starter.

Ønsker alle en fin dag!!

1 kommentar:

  1. Hei! Så heldig du er som for servert te....og omtenksom datter som kjøper Anti-aging te til sin mor. Den teen hørtes interessant ut, jeg kunne trenge noe sånt..hehe..Ønsker deg en flott onsdag, klem fra Jorunn

    SvarSlett

Hei. Hyggelig om du kommenterer. Ha en fin dag!