mandag 1. oktober 2012

Erklærer herved bloggen for reåpnet

Hei alle sammen. Jeg har besluttet å starte bloggingen igjen.
Jeg opprettet jo Fra slott til Kott, fordi jeg ikke fant andre blogger som omhandlet temaet å flytte fra et stort hus og inn i en leilighet.
Jeg og min mann besluttet åp gjøre dette når ungene forlot redet. Ikke var vi spesielt interessert i hage eller snømåking heller. I tillegg har vi hytte som vi bruker i helgene i sommerhalvåret.

Vi har nå kommet oss vel inn i Leiligheten, og har ikke angret en dag. Hver dag klyper jeg meg i armen, og tenker: Er dette virkelig sant? Bpr jeg i en så flott leilighet?
Vi rett og slett stortrives! Skal blogge meg gjennom leiligheten, rom for rom. Må bare forsikre meg om at det er noen som fortsatt gidder å lese bloggen min

Her er blokka m :) Jeg bor oppe i fjerde etasje




Arkitekten bruker ulike farger på inngangsdørene til leilighetene. Dere kan tro jeg var spent på hvilken farge jeg hadde fått. Elsker jo rødt da :)
Kunne få Mørkerød, gul eller orange..
Hva tror du jeg fikk?

5 kommentarer:

  1. Hei:) Gratulerer med vel overstått innflyttning! Blokken ser veldig fin ut og så bra at dere trives så godt i leiligheten. Jeg tror man kan trives overalt så lenge muligheten til å få det koselig rundt seg er tilstede. Det blir spennende å se etterhvert hvordan dere har fått det. Jeg er ganske sikker på at døren e rød:) Ha en flott uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. så spennende!
    jeg vil gjerne se mer av rommene dine :-)
    tror du fikk grønn dør ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Ja, men få seeeee inni da!! ;)

    SvarSlett
  4. Jadda :) Det kommer... fyker rundt og tar bilder her. :)

    SvarSlett
  5. Hei:) ja jeg er heldig og har vært der, og kan med handa på hjerte si at Irene og JH har fått en kjempe trivelig leilighet, bare å glede seg til Irene kommer seg rundt med kamera.Skal ikke røpe fargen på inngangsdøra:))

    SvarSlett

Hei. Hyggelig om du kommenterer. Ha en fin dag!